Jak reklamovat - stručný návod

Chybně dodané zboží
firma
V tomto případě se prosím obraťe písemně (obchod@strechylevne.cz) nebo telefonicky (777 951307) uveďte číslo dokladu, jméno a přímý kontakt na Vás. Tento problém vyřešíme v nejkratším možném termínu.
 
Zboží je mechanicky poškozeno
firma
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle dokumentů které má dopravce a vykazujeli zboží vady máte dvě možnosti odmítnout převzetí a nebo udělat zápis o rozsahu poškození s dopravcem.(slouží k pozdější uznání reklamace).
 
Poškozené zboží - Česká pošta
firma
Převzali jste zásilku a zjistli jste že je poškozená? Pak Vám nezbývá nic jiného než do 24 hodin reklamovat zásilku na příslušné poště kde s Vámi sepíšou protokol o způsobené škodě a domluví další postup.k podání reklamace budete potřebovat kompletní zásilku včetně balení a dokladu.
 
Poškozené zboží - Přepravní služba
firma
Převzali jste zásilku a zjistli jste že je poškozená? Neprodleně nás kontaktujte telefonicky 777 95 13 07 nebo emailem obchod@strechylevne.cz kde se domluvíme na dalším postupu.
 
Odesílání reklamovaného zboží
firma
Zboží zašlete poštou nebo přepravní společností na naší adresu: STREFA s.r.o., Mladobucká 666, 54102 Trutnov, prosíme aby byla zásilka označena jako reklamace, obsahovala doklad a průvodní dopis s Vaší adresou a kontaktem.
 
Formuláře ke stažení
firma
- reklamační formulář ZDE nebo odstoupení od kupní smlouvy ZDE

 

Rozvoz zboží po celé ČR